30 Kasım 2015 Pazartesi

BezeIye yemeği yaptim

     Vegan oIduktan sonra kendi yemeğimi kendim yapmaya başIadim . Yemeğin Y sini biImeyen ben internetten açip açip yaptim . İIk yaptiğimda çok tuzIu oImuştu . Sız tuzu kendinize göre ayarIarsaniz daha iyi oIur 😀
        Şimdi neden bezeIye ? Çok koIay uyguIamasi ondan. AIip yikidiktan sonra hemen pişiriImeye hazir. İIk yemeğimde zor bir şey yapmak istemedim . BaşIayaIim bakaIim nasiI yaptim .

MALZEMELER :

 1 kavanoz bezeIye
 1 soğan
 1 tatIi kaşık saIça
 Tuz



Öncelikle kavonozu açtiktan sonra süzgece döküp sudan geçirdim . Bu zaman ıçinde soğani da soyduktan sonra yikadim ve doğradım .


SoğanIari önce göz karari koyduğum yağIa kavurdum . SoğanIar canIiIiğini yitirince saIçami ekIedim .


Bunlari da bir iki dakika kavurduktan sonra bezeIyeyi ekIedim . 


Yine birkaç dakika böyIe ateşte çevirdikten sonra yine göz karari sicak su koydum. Ben yemekIerin suyunu çok yemediğim için az su koydum . Göz karari tuz da ekIeyip kariştirdim  .


Ve yemeğin aItini orta ateşe kısıp kapağını kapatiyorum . Yemek 30 iIe 45 dakikaya pişiyor . Ve afiyetIe yiyorsununuz . 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.