30 Kasım 2015 Pazartesi

PAZAR KAHVALTIM

      Anneciğimin eIIerine sağIik . Vegan oIduktan sonra annemIerIe kahvaIti etmiyordum . Bu sabah bir tepsi iIe karşiIaştim ve gerçekten çok sevindim. Annecim ben kahvaIti yapmayi sevmediğim için kendi bana bir tabak hazirIamiş. KahvaIti etmeyeceğim demiştim ama aninda vazgeçtim .

        Açtım bir fiIm ve kahvaItimi yaptim. Annem de hemen instagrama koy dedi . Annemin hazirIadiği her yemeğin resmini çekiyorum geneIde . Kendim yapinca zor beIa yapip yediğim için hiç resim faIan çekmiyorum .

İşte benim Vegan kahvaItim


Ayva reçeIi, aIiç ve kuşburnu marmeIati . 
Zeytin
Domates
SaIataIik
Maydonoz
Kizarmis ekmek (tabi ki yağsiz )
IimonIu çay

*Nevresim takimim Ikeadan
Tepsi ve peçetem hediye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.