20 Mayıs 2014 Salı

Gecenlerde bir video izledim gecenlerde dediğim de dún yani hani ben vejetaryenim o halde et yemeye içim yandi. vejetaryen olmayanlar ne hissetti hiç bilmiyorum.Vejetaryenliği başka bir yazimda sizlere anlatacağim ben videoya döneyim videonun konusu mezbadaki hayvan katli e mezba diyeceksiniz belki .Maalesef dunya boyle bir yer.  mezbalarin duvarlari camdan olsaydi herkes yine vejetaryen olmaz miydi bilmiyorum merak ediyorum.Videoda bir inek kesiliyor ben inzleyemedim ama videonun sonunda anlasiliyor ki inek dişi ve hamileymis onu da kesdikden sonra anliyorlar ki buzaği yere dúşúyor. Gercekten icler acisi bir durum yani kesen cani de o kadar şen §akrak ki video zamaninca guluyor. ben gerekli sikayetleri yaptim ve yapmaya devam ediyorum.Haytap gercekten calismalari ,sevgisi, en önemlisi vicdaniyla da hayvanlara hak oluyor .Haytapa olayi bildirdim ve ben elimden geleni yapacagim yani insan yemek yiyemiyor , acsiniz ama yiyemiyorsunuz dúşúnúyor ve deli oluyorsunuz cok kötú . Insanlik ayibi bizim değil onu yapan ,göz yuman ve et boğazlilarin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.