19 Ekim 2014 Pazar

                                     DEĞİŞMEYEN ŞEY DEĞİŞİMİN KENDİSİDİR

   
               



 2 sene önce hemen aldığım bir karar ile saçlarımı Ashley Benson saçı gibi kesdirmiştim.Çok iyi de oldu . Rahat bir kullanım ve tarağa gerek olmaması bana çok iyi geldi . Ama gelgelelim saçım hiç uzamadı . E ben de kilo alınca iyice tombul oldum . 
    Saçım geçen zamanda yine belime geldi. Ama bugün yine kesdirdim. Nedenini ben de anlamadım da bilmiyorum da . Kardeşim hiç beğenmedi . Saçım çok iyiydi ama kısaydı. Ben yine heveslendim nedeni ise değişimdi. Kendimde yaptığım hiç bir değişiklik yoktu bir saç kestirmem çok mu ?
    Şimdi yine saçımın uzamasını bekleyeceğim  ve o zamana kadar lastik tokalara elveda diyorm : D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.