28 Ekim 2014 Salı

                                             VİZYONDAKİ FİLMLER

          Ekim ayının neredeyse bitmesinin hüznünü yaşasak da yeni bir aya giriyoruz . Kasım ... Ne derler bilirsiniz , kasımda aşk başkadır . Belki yeni bir aşka kavuşacaksınız arkadaşlar :D Kasım ayı yılın bittiğine de işaret eder , üniversitelerde vizelerrrr zamanını da açar ama sonbaharın en iyi ayıdır . Sonbaharı net hissedersiniz . Yağmur her sabah havayı karartır biz yatağımızda bir sağa bir sola döneriz ; uyanmak ve o sıcacık yataktan ayrılma acısını çekeriz . Ama diyelim ki tatil yapacak hiç bir şeyiniz yok yağmur cama şıp şıp vururken açın bir film izleyin derim ben sıcacık battaniyenizin altında . Elinize alın bir kahve dergileri karıştırın , evde sıcacık çoraplarınızı giyin keyfinize bakın .
         Tabi vize haftası dedim derslerinizi çalıştınız gezmek mi istiyorsunuz ? Size sinemaya gitmenizi öneririm . Yeni gelen filmler herkesi sinemaya çekiyor olsa gerek ki her hafta salonlar tıka basa dolu oluyor . Şimdi sizler için vizyonda hangi filmler varmış , kaç puan almış , kimler oynamış onları araştırdım . Birini seçin ve hemen sinemaya :D

ANNABELLE

24 Ekimde sinemaya giren korku filminin 1 saat 38 dakikalık bir zamanı var . “
KONUSU : 
The Conjuring / Korku Seansı” filminde gördüğümüz oyuncak bebek Annabelle’in asıl hikayesi bu filmde işleniyor. Annabelle , Connecticut’ta bir müzede kilit altında tutuluyor ve ayda iki kez bir rahip tarafından ziyaret edilerek kutsanıyor.
John Form, hamile eşi Mia'ya Annabelle ' yi hediye alır .  Ama Annabelle bu çiftin hayatını kabusa çevirir . 

Film on üzerinden 7 almış . Ben bu filmi Korku Seansında görmüştüm . O zaman daha çok korkmuştum ama fragmandan çok da beğenmedim açıkçası . Aslında böyle bir bebek gerçekten de varmış yani olay gerçekten yaşanmış da diyebiliriz . Tabi sinemadaki kurgusu nasıldır bilmiyorum izlemeye gitmedim .

  
GERÇEK ANNABELLE BEBEK 
  


FİLMDEN KARELER

Annabelle Resimleri


Annabelle Resimleri


YA AŞKSA

   Filmde çok iyi bildiğimiz biri var Daniel Radcliffe :D  102 dakika . 6 puan almış . 

KONUSU

Tıp fakültesini bırakmış olan Wallace (Daniel Radcliffe), kadınlarla ilişkilerinde sürekli başarısızlığa uğradığı için aşk hayatını bir ölçüde rafa kaldırmıştır. Ancak animatörlük yapan Chantry (Zoe Kazan) ile tanıştıktan sonra bu konudaki düşünceleri değişecektir. Chantry ile hemen yakınlık kuran ve kısa sürede çok iyi arkadaş olmayı başaran Wallace için tek sorun Chantry'nin Ben adlı erkek arkadaşıdır. Wallace, en iyi arkadaşının aynı zamanda hayatının aşkı olmasından doğan karışık duyguların arasında kalacaktır.

  


UNUTULMAZ AŞK 

Asıl adı THE BEST OF ME . Ama bizde çevirmenler neden böyle çeviriyorlar hiç bilmiyorum anlamıyorum da . Benim kesin izleyeceğim bir film . Fragmanını çok beğendimi de ekleyeyim . 

KONUSU 

İki eski liseli aşık olan Amanda (Michelle Monaghan) ve Dawson'ın (James Marsden) yolları ayrıldıktan sonra uzun süre görüşmezler. Ancak uzun bir zaman sonra doup büyüdükleri kasabaya tekrar döndüklerinde tekrar karşılaşırlar

  Screen Shot 2014-06-30 at 7.11.11 PM




Ben hemen izleyeceğim sadece filmi anlatan ayrı bir yazı da yazacağım gerçekten de çok beğendim . 

Herkesin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramını kutluyorum . Resmi tatilimizde herkesle sinemada görüşmek üzere . İYİ SEYİRLER İYİ TATİLLER :D :D  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.