25 Ekim 2014 Cumartesi

         BEBEK PİŞİK KREMİNİN SİVİLCE İZLERİNİ GEÇİRDİĞİNİ BİLİYOR MUYDUNUZ ?

   Evet arkadaşlar yanlış duymadınız da kremin adı ne , merak mı ediyorsunuz . Adı Sudocrem . Sudocrem 1931 den beri kullanılmaktadır . İçeriğine bakarsak ; çinko oksit ph eur phenil methanol bp , benzil benzoat bp , benzil sinnamat , lanolin , saflaştırılmış su vardır . Cildi yumuşatan bir cilt yumuşatıcısı içermektedir . Sudocrem ' i az miktarda kullanmak yeterli olacaktır .



  En küçük boy 20 tl iken en büyük boy 40 tl dir . Pişik kremi olarak kullanılıyor ama en önemli özelliği ise sivilce izlerini geçirmesi . Her şeyi deneyenler kuşku ile yaklaşsalar da bir de Sudacrem deneyin derim . Çok fondöten kullanmanın zararı cildi bozmasıdır . Ben de okula giderken her sabah bb krem kullanıyordum . Bir zamandan sonra cildim köpürdü resmen . Cildim fokur fokur sivilce oldu sağ çenemin yan tarafı . Ben ki porselen suratımın doğallığını mahvetmişdim . Sonra Sudocrem ' i her gece az az denedim . Sivilcelerim indi . Yeni sivilceler çıkmadı . En önemlisi de kırmızı lekeler gitti . Gerçekten de sivilce izlerimi geçirdi hala kullanıyorum .

  Pişik kremi mremi demeyin kullanın gözlerinizle görünce daha çok inanacaksınız gençler a bir de fondöteni bırakın hiç kullanmayın . Her zaman kullandığınız için kullanmayınca eksik gibi göründüğünüzü düşünüyorsunuz ama bir zaman kullanmayınca eksikliğini anlamaycaksınız . Şimdiden geçmiş olsun doktor hanım reçeteyi yazdı : D     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.